Cariere


Valoarea FGDB este dată de angajaţii săi, care participă zilnic la buna funcţionare și la dezvoltarea instituţiei.

Pentru a menţine mereu un nivel ridicat al cunoaşterii, investim în educaţia şi instruirea angajaţilor noştri; personalul FGDB beneficiază anual de cursuri de instruire şi specializare.



6 noiembrie 2025


FONDUL DE GARANTARE A DEPOZITELOR BANCARE

organizează concurs pentru ocuparea unui post de expert comunicare internă, pe durată nedeterminată, în cadrul Compartimentului Organizare și resurse umane.

Condiții de înscriere la concurs:

  • Studii – superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu precizarea că pentru absolvenții Sistemului Bologna sunt necesare și studii de master finalizate cu examen de dizertație;
  • Experiență în domeniul comunicării de minim 3 ani;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel mediu;
  • Cunoștințe de operare a calculatorului: Word, Excel, Outlook;
  • Să nu aibă angajați soțul/soția, părinții, copiii, frații/surorile la Fondul de garantare a depozitelor bancare;

Atribuții principale ale postului

  • Activitate de comunicare

Tematica

1. Administrarea canalelor de comunicare internă;

2. Asigurarea unei comunicări proactive privind prioritățile, inițiativele și schimbările interne;

3. Organizarea de evenimente interne periodice (workshop-uri, sesiuni de informare, întâlniri de lucru) pentru a menține angajații implicați și conectați la misiunea și obiectivele FGDB.

Bibliografie

  • Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor și Fondul de garantare a depozitelor bancare, cu modificările și completările ulterioare;

Dosarele de candidatură se transmit electronic până la data de 21 noiembrie 2025 (inclusiv) la adresa resurseumane@fgdb.ro printr-un singur mesaj care să cuprindă toate documentele solicitate, iar subiectul mesajului trebuie să conțină denumirea postului menționat în titlul anunțului.

Dosarul de candidatură trebuie să conțină următoarele documente:

  • curriculum vitae, modelul comun european;
  • actul de identitate;
  • diplome de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  • carnetul de muncă și/sau extras Reges/Revisal și/sau adeverinţe eliberate de angajatori pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului sau pentru exercitarea profesiei;
  • adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.

Cel târziu în data de 26 noiembrie 2025 candidații vor fi contactați prin poștă electronică de către responsabilul cu resursele umane pentru a li se comunica rezultatul selecției preliminare și celor admiși le vor fi oferite detalii legate de desfășurarea probelor de concurs.

Concursul se va desfășura începând cu data de 2 decembrie 2025 având următoarele probe:

1. Test profesional scris - se apreciază cu note de la 1-10, nota minimă de promovare fiind 7,00;

2. Testare psihometrică;

3. Interviu socio-profesional.

După comunicarea rezultatului obținut la testul profesional scris, candidații au la dispoziție 2 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului pentru a depune contestații.

Candidații care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susține testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancționează cu eliminarea din concurs.

Relații la tel. 0314.232.805, 0314.232.842 sau la sediul Fondului de garantare a depozitelor bancare din Str. Negru Vodă nr.3, corp C, et.2, sector 3, București.

Data

6 noiembrie 2025



FONDUL DE GARANTARE A DEPOZITELOR BANCARE